Jacqueline Schelvis,
May 8, 2026, 9:20 a.m.
Wat een herinneringen, 20 jaar doorgebracht in Ommen op het trekkersveld bij de t oude recreatiegebouw was onze vaste plek. Van Eind maart tot eind september iedere vrijdagmiddag naar Ommen en zondag avond na het eten weer terug . De vakanties door het héle jaar , 6 weken in de zomer . Zorgeloos , droppings , warme hema worst van mijn pa tijdens de dropping en soep van mijn moeder in het bos 🌳😂 zoveel vrienden , zoveel lol .. mijn eerste liefde als meisje Johan uit t dorp en als oudere tiener Coen uit het recreatie team .. ( was serieus, maar IJmuiden -Ommen en studie in Groningen in de jaren eind jaren 80 was nogal een dingetje . Geen mobiel of FaceTime alleen een vaste lijn 📞. Nog steeds zie ik Ommen als waar ik ben opgegroeid waar ik uit ging en mocht , thuis in IJmuiden ( ook al werden wij de Amsterdammers ) genoemd was het toch wat minder makkelijk. Heel toevallig heeft mijn dochter inmiddels Ommen gemaakt ontdekt en staat ze op de hongerige wolf ( de zeskampen tegen de andere campings waren ook legendarisch. Veel meer WIJ dan IK IK IK .
Wat een herinneringen, 20 jaar doorgebracht in Ommen op het trekkersveld bij de t oude recreatiegebouw was onze vaste plek. …
Webarchief OudOmmen wordt opgeheven
Het webarchief OudOmmen (Beeldbank, WebTrees en VIPHOL) wordt binnenkort opgeheven, alleen de weblog blijft bestaan.
Wilt u pagina's, afbeeldingen of documenten bewaren? Download deze dan tijdig.
Wij willen iedereen die hier de afgelopen 20 jaar aan heeft bijgedragen hartelijk bedanken.